فیلمبرداری از رابطه کثیف توسط مرد هوسباز
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

اين جوان فريبکار که داراي مدرک تحصيلي سيکل مي باشد پس از جدايي از همسرش به علت مشکلات اخلاقي، با طرح نقشه اي پليد، خود را به چند دختر جوان به عنوان دانشجو معرفي کرده و با وعده ازدواج آن ها را مورد سوء استفاده و آزار و اذيت قرار داده است.
خراسان: تمنا مي کنم کمکم کنيد. او الان در فرودگاه است و تا چند دقيقه ديگر به سمت تهران پرواز مي کند. برويم که اگر دير به هم بجنبيد تصاوير شيطاني را با خود خواهد برد.

دختر جوان که سراسيمه و مضطرب به نظر مي رسيد در دادسراي عمومي و انقلاب مشهد افزود: دانشجوي شهرستاني هستم که براي ادامه تحصيل به مشهد آمده ام. من در اين جا با پسري آشنا شدم که خود را دانشجو معرفي مي کرد. او با ابراز عشق و علاقه و حرف هاي احساسي که مي زد دلم را ربود و مرا به خودش وابسته کرد. من بدون اطلاع خانواده با اين پسر جوان در ارتباط بودم و حتي به اميد ازدواج در آينده اي نزديک تمام خرج و مخارجش را حدود ۶ماه تامين کردم.

در اين مدت سعيد با حقه و نيرنگ و وعده ازدواج بارها و بارها از من سوء استفاده کرد اما غافل از آن بودم که او با دوربين مخفي، فيلم هاي کثيفي از اين رابطه شوم ضبط کرده است.

دختر دانشجو با چشماني اشک بار افزود: من به طور اتفاقي متوجه نصب دوربين در داخل اتاقم شدم و او وقتي فهميد که از اين موضوع بو برده ام خودش را گم وگور کرد. پس از چند روز پرس و جو امروز بالاخره از طريق يکي از دوستانش متوجه شدم او در فرودگاه است و تا يک ساعت ديگر به سمت تهران پرواز خواهد کرد.

در پي اظهارات اين دختر دانشجو به دستور مقام قضايي پرونده اي تشکيل شد و تيم ويژه اي از پليس مشهد ماموريت يافتند تا موضوع را به طور ضربتي پيگيري کنند.

«عابدين زاده» داديار معاونت پيشگيري از وقوع جرم دادسراي عمومي و انقلاب مشهد به خراسان گفت: اين جوان فريبکار که داراي مدرک تحصيلي سيکل مي باشد پس از جدايي از همسرش به علت مشکلات اخلاقي، با طرح نقشه اي پليد، خود را به چند دختر جوان به عنوان دانشجو معرفي کرده و با وعده ازدواج آن ها را مورد سوء استفاده و آزار و اذيت قرار داده است.

وي افزود: اين متهم که از ارتباط با طعمه هاي خود تصويربرداري مي کرده است توسط ماموران انتظامي دستگير شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب